Udbetaling af pension

Hvis du modtager pension fra ISP, vil udbetalingen ske, som den plejer. Beløbet, der udbetales, kan dog være anderledes. Det kan skyldes, at der ændret på pensionsordningerne i forbindelse med de nye regulativer, der trådte i kraft 1. juli. Ændringerne vil typisk have en positiv effekt på din udbetaling.

Der kan også være sket en regulering af det udbetalte beløb, som følge af ændrede skatteoplysninger. Hvis du ikke mener, at vi bruger de korrekte skatteoplysninger, bør du kontakte os, så vi kan rette det til næste udbetaling.

Ændret kontonummer?

Der kan være medlemmer, der oplever, at deres pension er blevet udbetalt til et andet kontonummer, end tidligere. Det skyldes, at der er flere medlemmer, som har registreret flere kontonumre. Derfor kan din pension være sat ind på et af dine tidligere kontonumre. Er din pension ikke gået ind på din sædvanlige konto, så tjek gerne, om den er sat ind på en anden konto. Kontakt os, hvis du ønsker at få ændret dit kontonummer.

Du kan se din pensionsmeddelelse i din digitale postkasse på isp.dk. På pensionsmeddelelsen finder du oplysninger om størrelsen af din udbetaling, skatteoplysninger samt kontonummer.

Har du spørgsmål, kan du kontakte os på telefonnummer 77 55 67 04, eller du kan sende os en besked via postkassen på isp.dk/logind.

Vores hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at logge ind på isp.dk, og giver mulighed for at optimere indholdet, så det passer til dit behov. Ved at klikke OK accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om, hvordan vi anvender cookies.